Coraz większe tempo życia codziennego, konieczność podejmowania szybkich decyzji i ograniczony czas wolny sprawiają, że Polacy szukają szybkiego i łatwego dostępu do ofert turystycznych. To właśnie dlatego Internet stał się podstawowym źródłem informacji o atrakcjach i nowościach turystycznych. Ciągły wzrost popularności Internetu wykorzystują Targi Turystyczne Online, nowoczesna platforma prezentacji potencjału turystycznego firm i regionów, która właśnie wystartowała z pierwszą odsłoną projektu.
Targi turystyczne w sieci to dla wystawców możliwość całorocznej prezentacji aktualnej oferty szerokiej grupie odbiorców, a dla odwiedzających prosty sposób na porównanie wielu ciekawych propozycji na podróże małe i duże, a wszystko w zasięgu komputera i kilku kliknięć myszką. Jak pokazują badania Millward Brown SMG/KRC (wrzesień 2011 r.), Polacy w ciągu ostatniego roku najczęściej szukali w sieci informacji właśnie na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej.
Kryzys coraz częściej wymusza na firmach i samorządach cięcia kosztów, dlatego zamiast jechać do Poznania czy wystawiać się w innych halach targowych przez kilka dni dla kilku tysięcy osób, wybierają prezentację w Internecie, gdzie znacznie szybciej i taniej docierają do większej ilości potencjalnych turystów. Targi Internetowe w wielu branżach to nie nowość, z sukcesem odbywają się targi pracy czy edukacyjne, teraz przyszedł czas na targi turystyczne online.
– Ten projekt jest naturalną konsekwencją zachowań konsumentów. Aż 95 % internautów poszukuje turystycznych informacji właśnie online, dlatego właśnie Internet staje się jednym z najlepszych kanałów do inspirowania do podróży i informowania o produktach turystycznych – tłumaczy Wojciech Kreft – organizator Internetowych Targów Turystycznych.
-W chwili obecnej nie wystarczy szokować czy inspirować stoiskiem, tylko podstawowym wyzwaniem jest bezpośrednie trafianie do klienta i zaproszenie go do zapoznania się z ofertą. Dlatego kampania certyfikowanych produktów turystycznych prowadzona przez Polską Organizację Turystyczną pod znakiem Złotego Certyfikatu – Przystanku Woodstock dosłownie wyszła (wyjechała) na ulice polskich miast podczas największych imprez targowych. W ten sposób promujemy nie tylko produkty i obszary turystyczne, ale komunikujemy przede wszystkim serwisy, które inspirują do planowania podróży po Polsce. Dlatego Chętnie rozpoczęliśmy współpracę z TargiTurystyczneOnline.pl w zakresie zwiększenia zasięgu komunikacji najbardziej atrakcyjnych produktów turystycznych. Rozwiązania internetowe, na które w szczególności stawiamy to obecnie podstawowe, ze względu na łatwość dostępu narzędzie komunikacji z docelowym odbiorcą. Promocja na rynku turystycznym to dynamiczna walka o klienta, w której ważne są zmiany, które uwzględniają preferencje klientów i ich wygodę, a tym samym komunikat trafia skuteczniej do adresata – komentuje Cezary Molski – Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej.
Od marca na stronie www.TargiTurystyczneOnline.pl, każdy kto szuka inspiracji na wakacyjny wypoczynek z rodziną, czy weekendowy wypad z przyjaciółmi może zapoznać się bieżącą ofertą wystawców z kraju i zagranicy, których systematycznie przybywa. Najlepsze hotele SPA, wypoczynek aktywny czy turystyczne odkrycia 2012 to tylko niektóre z kategorii, spośród których można wybierać swoją wymarzoną ofertę.
Copyright © 2024 Powered by SanConsulting