Kończy się rok, więc warto pochylić się na chwilę nad projektem Internetowych Targów Turystycznych i podsumować zrealizowane działania i wyznaczyć kierunki na najbliższą przyszłość. TargiTurystyczneOnline.pl nie mają jeszcze roku, bowiem wystartowały 01.03.2012 r., jednak w tym czasie zanotowały ponad 1 mln odsłon prezentacji zamieszczonych w serwisie. Cel ten osiągnięto realizując bardzo aktywną i widoczną (szczególnie w miesiącach marzec-czerwiec) kampanię promocyjną, dzięki której wyemitowano znacząco ponad 50 mln bannerów promocyjnych. Nie bez znaczenia była obecność w wielu mediach internetowych oraz prezentacja w programie „Pytanie na Śniadanie”. Szerzej o kampanii promocyjnej pisaliśmy już wcześniej – chętnych zapraszamy tutaj. Gdy kampania promocyjna ucichła, oglądalność zapewniła wysoka wartość dla użytkowników strony i najwyższe pozycje w google na wiele haseł np. „najlepsze hotele spa”, „miejsca na weekend”, „targi turystyczne”, „miejscowości nad morzem” i wiele, wiele innych! Za pomocą wyszukiwarki google trafiono do nas za pomocą 26 189 różnych zapytań! Miasto Partnerskie – czyli Wejherowo poza odsłonami prezentacji zanotowało ponad 63 000 odtworzeń filmu promocyjnego miasta. Cieszy nas zadowolenie wystawców i wiele deklaracji kontynuacji prezentacji w drugiej edycji, rozpoczynającej się w marcu 2013 r. Już w styczniu zaprezentujemy szczegóły dotyczące drugiej edycji Internetowych Targów Turystycznych, jednak już dziś możemy zapewnić, że realizowana będzie równie intensywna internetowa kampania promocyjna. Kontynuowany będzie konkurs na „Turystyczne Odkrycie 2013” – w jeszcze bardziej atrakcyjnej formule.
Korzystając z okazji – wszystkim naszym Partnerom, ale także wszystkim odwiedzającym naszą stronę, życzymy radosnych i rodzinnych Świąt oraz realizacji najskrytszych turystycznych marzeń w Nowym Roku !
Zespół TargiTurystyczneOnline.pl
Copyright © 2024 Powered by SanConsulting