1. Przedstawiamy głównych Partnerów edycji 2012

    Już za miesiąc startują Internetowe Targi Turystyczne – poznaj ich najważniejszych Partnerów

    Rewolucja w promocji turystycznej – tak zapowiadane są Internetowe Targi Turystyczne, które rozpoczynają się 01 marca br.. Na znaczące uczestnictwo w całej kampanii promocyjnej targów mogą liczyć najważniejsi partnerzy projektu. Mogą oni liczyć m.in. na intensywną promocję na stronach targów online czy na prezentację logo na każdym bannerze promocyjnym targów, których ma być wyemitowanych ponad 50 mln.

    Miastem Partnerskim zostało Wejherowo. To przykład, jak niewielkie miasto może zaistnieć w bardzo dużej kampanii promocyjnej.
    – Miasto Wejherowo od kilku lat systematycznie buduje swoją markę turystyczną na mapie nie tylko Pomorza, ale i całego kraju. Odrestaurowana Kalwaria Wejherowska, zrewitalizowany zespół pałacowo-parkowy łączący kalwarię ze starym miastem, sanktuarium pasyjno-maryjne w kościele klasztornym wraz z cudownym obrazem Matki Bożej Wejherowskiej, bogata oferta koncertowa to część atrakcji, które przyciągają turystów wypoczywających nad Bałtykiem do Wejherowa. Aby dotrzeć z naszą ofertą do jak najszerszego grona potencjalnych turystów postawiliśmy na nowoczesną i innowacyjną formę promocji jaką na pewno są Internetowe Targi Turystyczne. Jest to z pewnością bardziej efektywna i mniej kosztowna forma promocji od tradycyjnych targów. Kampania na targach turystycznych w sieci powinna nam skutecznie pomóc przy budowaniu odpowiedniego wizerunku i świadomości turystycznej marki Wejherowa w Polsce – mówi Jacek Thiel- Z-ca Kierownika Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i TurystykiUrzędu Miejskiego w Wejherowie.

    Pozostałych dwóch partnerów pochodzi z prężnie rozwijającej się branży lotniczej. Pierwszym partnerem jest Eurolot.com od ubiegłego roku łączy polskie miasta i regiony, a ostatnio również oferuje połączenia do słowackich tatr.
    Eurolot Partnerem targów turystycznych– Nasze dotychczasowe doświadczenia wskazują, że Polacy chcą latać po kraju nie tylko do i przez Warszawę, ale także bezpośrednio, pomiędzy największymi miastami – mówi Jacek Balcer, dyrektor marketingu i PR Eurolotu. – Pasażerowie przyzwyczaili się już do naszej marki handlowej dla tych połączeń – czyli eurolot.com i wiedzą, że najlepsze oferty znajdą na naszej stronie internetowej. Ale obserwujemy także coraz większą sprzedaż naszej oferty przez hotele czy biura podróży, które zachęcamy do współpracy. Warto jednak pamiętać, że nasza oferta, to nie tylko rejsy regularne, organizujemy i wykonujemy także rejsy czarterowe. Nasze plany rozwoju wiążą się ściśle z portami regionalnymi, skąd chcemy latać także za granicę, pracujemy obecnie nad nową siatką połączeń.

    Partnerem Internetowych Targów Turystycznych jest również Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy, który obecnie kończy najważniejszy projekt inwestycyjny w swojej historii. Nowy terminal wraz z pełną infrastrukturą przy jednoczesnej rozbudowie infrastruktury drogowej pozwolą na obsługę minimum 5 mln pasażerów. Warto wspomnieć, że lotnisko w Gdańsku w ostatnich latach bardzo dynamicznie zwiększa siatkę połączeń i ilość obsługiwanych pasażerów, których w 2011 roku było już prawie 2,5 mln. Poza najlepszą siatką połączeń ze Skandynawią Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy oferuje rejsy na ponad 50 trasach, a rok 2012 może przynieść dalszy dynamiczny rozwój. Nowy terminal, podobnie jak stadion w Gdańsku, już dziś uznawany jest za jedną z wizytówek miasta.

    Lotnisko Gdańsk- Partner Targów Turystycznych Online– Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy wykazuje w ostatnich latach jeden z najwyższych w Europie poziomów wzrostu liczby obsługiwanych pasażerów. Zawdzięczamy to zarówno doskonałemu potencjałowi pomorskiego rynku przewozów lotniczych, jak i kreowaniu wraz z przewoźnikami optymalnej oferty przewozowej. Dzięki dynamicznemu wzrostowi ilości pasażerów, możemy sukcesywnie rozwijać zarówno infrastrukturę lotniskowa, jak i siatkę połączeń. Oczywiście zapewnienie odpowiedniego popytu wśród obecnych i potencjalnych pasażerów wiążę się również z koniecznością promocji oferty przewozowej. Z pewnością targi turystyczne dają doskonałą możliwość promocji. Jako lotnisko otwarci jesteśmy na najnowsze technologie, dlatego z wielkim entuzjazmem podchodzimy do organizacji Internetowych Targów Turystycznych – komentuje Adam Skonieczny, Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Marketingu.

    Poza prezentacją głównych partnerów, na stronach Internetowych Targów Turystycznych będzie można znaleźć inspiracje na podróże małe i duże: propozycje hoteli spa, miejsca na weekend w Polsce i Europie, a także turystyczne odkrycia 2012 r. Już w połowie lutego zaprezentowana zostanie większość prezentacji targowych. 

    Targom patronują:
    Polska Organizacja Turystyczna, Europejski Instytut Marketingu Miejsc, Agencja Promocji Miast i Regionów, Travel Channel, Dziennik Turystyczny, Witaj w Podróży oraz Związek Miast i Gmin Morskich
     

Kategorie
Aktualności