1. O targach

    Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom w turystyce, zauważyliśmy konieczność uzupełnienia stacjonarnych wydarzeń targowych o nowoczesną formułę prezentacji w Internecie z gwarancją dotarcia do tysięcy odbiorców. Bogate doświadczenie przy realizacji wielu projektów e-marketingowych pozwala mieć 100 % przekonanie, iż przygotowywany przez nas projekt doskonale wpisze się w aktualne zapotrzebowanie branży turystycznej, stanowiąc uzupełnienie dotychczasowych możliwości promocyjnych.

    Internetowe Targi Turystyczne

    Ogromny pakiet autopromocyjny targów turystycznych online uwzględniający m.in.  miliony odsłon bannerów i reklam na wielu portalach internetowych, linki sponsorowane i szeroka działalność z zakresu Public Relations w połączeniu z wysoką jakością przygotowywanych prezentacji przyczyni się do efektywnych korzyści dla internetowych wystawców. Każda edycja targów będzie trwać 365 dni z prezentacją 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Podczas pierwszej edycji Internetowych Targów Turystycznych spodziewamy się około 1 000 000 odsłon stoisk promocyjnych, dlatego TargiTurystyczneOnline.pl to doskonałe miejsce do prezentacji aktualnej oferty i nowych odkryć turystycznych dla samorządów, biur podróży czy gestorów atrakcji turystycznych. Wystartowaliśmy  1 marca 2012 r. – bądź z nami!

    Tutaj dowiesz się jak zamówić reklamę

    Tutaj dostępna jest pełna prezentacja Internetowych Targów Turystycznych
    Nasze doświadczenie:

    Założycielem projektu TargiTurystyczneOnline.pl jest Wojciech Kreft – absolwent Akademii Morskiej w Gdyni oraz Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni oraz programu MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. Jego doświadczenie zawodowe związane jest przede wszystkim z branżą turystyczną – od biznesu poprzez organizacje pozarządowe. Przez ostatnie lata kierował pracami Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Jego specjalność to marketing, a w szczególności marketing turystyczny. Znaczącą częścią pracy, ale również pasją  i „uzależnieniem” jest e-marketing. Trener z zakresu SEO i SEM. Był pomysłodawcą m.in. portalu www.shopandsee.eu, który w 2008 r. został wyróżniony prestiżowym Złotym Formatem podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Inicjator innych internetowych projektów (portali, e-konkursów itp.) których efektywność i pomysłowość była wielokrotnie doceniana (m.in. Webstar Festival). Był odpowiedzialny za strategię wdrożenia portalu www.czasnadmorze.pl , który już po roku znalazł się w TOP 25 polskich portali turystycznych (wg. Megapanel-Turystyka czerwiec 2011 r.) i w skali całego roku zanotował prawie 2 mln odwiedzin. W każdym projekcie współpracuje z profesjonalistami z wąskich specjalizacji, dzięki czemu łączy doświadczenie wielu ekspertów.

    Dzięki połączeniu potrzeb branży turystycznej z narzędziem do ich realizacji jakim są TargiTurystyczneOnline.pl tworzymy platformę o wyjątkowej skuteczności w promocji usług i miejsc turystycznych. Połączenie doświadczenia, pasji i ciężkiej pracy to główne czynniki, dla których ten projekt będzie najważniejszym wydarzeniem na rynku turystycznym online w Polsce w 2012 r.